Catalonia Talent

Catalonia Talent

Oriol Canudas, director d'estudis de King, fa una crida a participar i apadrinar els Premis Talent Cambra 2020

28 de maig de 2020

Articles

Des que la multinacional de vídeojocs King va obrir una seu a Barcelona l'any 2012, la ciutat s'ha començat a fer un nom en aquesta indústria. "En els últims dos o tres anys, s’han disparat les empreses internacionals que han muntat un estudi o les locals que han començat”, apunta el vicepresident i director d'estudis de l'empresa, Oriol Canudas, que destaca la "vessant emprenedora" de la capital catalana: "Això fa que sigui un pol d'atracció de talent molt important".

La situació de confinament ha resultat beneficiosa per a l'activitat de l'empresa. Canudas confirma que durant aquesta etapa "el nombre de descàrregues ha augmentat molt", donat que així ho ha fet també el consum de continguts online des que la gent passa més temps a casa: "Les dades de nombre de partides en els nostres jocs han batut rècords". Entre els productes més ben valorats es troba l'aplicació Candy Crush, de la que el nostre entrevistat explica les claus del seu èxit: "Tota prova lògica amb certa matemàtica agrada, ens fa rutllar i pensar, de forma que ens sentim productius".

En relació amb les oportunitats que podem extreure de la crisi, Canudas considera que aquest nou escenari "és una injecció de confirmació que l'entreteniment és important". I si la necessitat d'entreteniment no desapareix, tampoc ho farà la capacitat creativa per produir nous continguts: "El talent ho és tot en la meva feina, perquè això va de tenir noves idees". En aquest sentit, considera que "el talent, la creativitat i la innovació" són elements fonamentals per fer front a la crisi del coronavirus, de manera que aprofita per fer una crida a participar i apadrinar els Premis Talent Cambra 2020.

Podeu consultar l'entrevista completa en aquesta notícia publicada a ElNacional.cat

Contingut relacionat

Carregant...
x